Jdi na obsah Jdi na menu

Výklad karet & rady andělů

 

Mesalinda Love
Markéta Mesalinda Kubisková

0df53eda-82c7-405c-9d7a-d553ad9236a0.jpeg

 

E-mail: mesalinda1@icloud.com
Facebook: Mesalinda.cz
Tel.: +420 605 878 827
IČO: 86844989

 

Se zaslanou objednávkou souhlasíte s podmínkami níže:

  • Pro výklad vždy potřebuji znát Vaše křestní jméno a věk, případně i jména a věk všech, na které se budeme ptát.
  • Pamatujte, že čím jasnější a konkrétnější dotaz kartám položíte, tím přijde i výstižnější odpověď. Pokud se budete ptát všeobecně, čekejte od karet také všeobecné odpovědi.
  • Doba dodání výkladu se odvíjí od chvíle, kdy je platba připsána na účet. Nikoli ode dne zaslání objednávky.
  • Do předmětu e-mailu vždy pište číslo objednávky
  • Vyčkejte, až objednávku potvrdím a zašlu variabilní symbol a číslo účtu.
  • V žádném případě není mojí povinností přijmout každou objednávku, tím spíše, pokud je pisatel neslušný, nemá zájem o skutečnou pomoc, jeho energie na mě působí nepříjemně.
  • V sobotu, v neděli a o státním svátku mám ve většině případů volno. Stejně tak v době dovolené, kterou vždy oznamuji předem.
  • Storno objednávky lze uplatnit pouze do chvíle, než bude výklad/služba dodána. Ve chvíli, kdy výklad již obdržíte, je vámi zaslaná platba NEVRATNÁ.
  • VÝKLADY NA ZDRAVÍ NEDĚLÁM!

eb2c5b58-7c00-4bbe-b485-7f0ab3a04be9.jpeg

 

 

 

 

Objednávka číslo 1: VÝKLAD Z TAROTOVÝCH KARET DO 24 HODIN
/od připsání platby na účet/
- Rozšířený výklad karet prostřednictvím e-mailu
- Maximálně 3 otázky
- Cena 1 000,- Kč

 

Objednávka číslo 2: VÝKLAD Z TAROTOVÝCH KARET DO TÝDNE
/od připsání platby na účet/
- Rozšířený výklad karet prostřednictvím e-mailu
- Maximálně 3 otázky
- Cena 600,- Kč

 

Objednávka číslo 3: VÝKLAD Z ANDĚLSKÝCH KARET, RADY ANDĚLŮ
- Jak danou situaci vidí Andělé, co radí a doporučují?
- Prostřednictvím e-mailu
- Maximálně 3 otázky
- Doba dodání do týdne, od připsání platby na účet
- Cena 600,- Kč

 

 

 

 

 

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE A DALŠÍ DOTAZY K VÝKLADU ZPĚTNĚ NEZASÍLÁM. POUZE V PŘÍPADĚ, ŽE V ZASLANÉM VÝKLADU NĚČEMU KLIENT NEROZUMÍ.